Love the trend: Adidas Supercolor

zaterdag, maart 28, 2015


Je hebt het vast wel meegekregen; de nieuwe collectie van Adidas. Adidas supercolor.

Normaal ben ik niet zo van de sneakers, want ik draag altijd laarsjes. De reden hiervoor is dat ik simpelweg te lui ben om mijn veters te strikken in de vroege ochtend en omdat ik gewoon niet zo weg ben van sneakers.


Maar toen, op een dag, leek ineens de hele wereld adidas superstars aan hun voeten te hebben.
Ja, ik vind ze mooi, maar origineel? Nee.
De witte schoentjes met zwarte strepen waren overal.

Ik vind dat deze schoentjes van Pharrel Williams je de kans geven om origineel te zijn, omdat je maarliefst uit 50 verschillende kleuren kan kiezen.


Binnenkort ga ik ze bestellen, in deze kleur:





Wat vind jij van deze schoenen? En welke kleur zou jij kiezen?

You Might Also Like

3 reacties

  1. Ik vind er zelf maar een paar leuk, waaronder die jij gaat bestellen. De rest vind ik een beetje té kleurrijk haha. Kan wel leuk zijn in de zomer hoor, maar zelf zou ik het niet dragen. De pastel kleurtjes en de hele donkere vind ik dan nog wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook niet zo van de sneakers dus ik sla deze denk ik over. de kleur die jij kiest vind ik wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the trend. Misschien iets te kleurrijk maar die je gaat bestellen zijn echt super gaaf! Ik zelf ga voor iets minder kleur en ben op jacht naar de adidas original superstar white/copper. Kan ze helaas tot nu toe nergens vinden :(

    BeantwoordenVerwijderen