Tips om genoeg te drinken op een dag

zondag, maart 15, 2015



























Je gaat er niet zonder de deur uit, een flesje water.
Maar goed ook, want water is natuurlijk ontzettend goed voor je en helpt je op verschillende vlakken.
Toch is het lastig om aan die twee liter te komen op een dag.
Misschien helpen deze trucjes je om genoeg te drinken.


  • Download een app waarbij je je glazen water per dag bij kunt houden (zoals WaterLogged en TapIt Water).
  • Maak je water lekkerder door stukjes fruit er tussen te doen, zoals komkommer, aardbeien, citroen of limoen                                                                                                                                                       
  • Drink uit grote glazen.
  • Wissel je water af met thee (zonder suiker).
  • Als het warm is kun je natuurlijk altijd extra ijsklontjes bij je drankje doen.
  • Zet standaard een flesje water op je bureau en neem het mee in je tas.
  • Neem een groot glas water als je naar het toilet bent geweest.
  • Eet voldoende groenten, die bestaan voor een groot gedeelte uit water.

Drink jij genoeg op een dag?

You Might Also Like

5 reacties

  1. Ik moet van mezelf op een dag 8 grote glazen water drinken en voorlopig gaat dat behoorlijk goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed van je! Ik heb daar stiekem toch best wel wat moeite mee.

      Verwijderen
  2. Hahaha jou post had ik nodig! Ik heb mezelf namelijk vandaag de challenge gegeven om mee water te gaan drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik drink echt te weinig. Probeer het elke keer maar het is zo lastig. Thanks voor de tips misschien help het :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik drink veel te weinig. Soms heb ik dagen dat ik de dag doorkom met 1 glaasje water, super slecht. Thanks voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen